Electrolux ZUA3810P blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUA3810P blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jvhooijdonk 12-01-2011
Geschreven voor: Electrolux ZUA3810P blauw

Zeer tevreden over de aankoop van deze stofzuiger. Het enige minpunt wat wij hadden was dat de aan/uit schakelaar bleef hangen. Dat is opgelost door een klein beetje siliconen-spray. Verder een top apparaat, de beste die we tot nu toe gehad hebben. De zuigkracht is overweldigend en het lange snoer is fantastisch.

Gompie2011 04-01-2011
Geschreven voor: Electrolux ZUA3810P blauw

Mijn vorige stofzuiger gaf de geest, dus moest er een nieuwe komen. Naar de winkel om uit te testen en voor advies naar een verkoper. Prima apparaat!
Via Kieskeurig op zoek naar reviews en de goedkoopste prijs in een webwinkel gevonden.
Besteld en binnen 5 dagen had ik 'm al in huis, ondanks dat de wegen praktisch onbegaanbaar waren toen.
Wat een verademing na mijn vorige stofzuiger, waarbij ik, als de stofzuiger moest worden verplaatst, de slang eruit trok... stofzuigen was echt niet leuk meer.
Het ontwerp is super... je ziet het stof en de katten- en hondenharen (5 katten en 1 puppy)rondvliegen in de stofbak... en wat een mooie kleur.
Ik stofzuig weer met veel plezier, dankzij dit apparaat.
Ook de prijs was prima... scheelde me zo'n 70 euro met de elektronicawinkel.

frarie 12-12-2010
Geschreven voor: Electrolux ZUA3810P blauw

Sinds enkele maanden in gebruik. voorkeur: minder geluid producerend in vergelijking met andere stofzakloze stofzuigers.Gemakkelijk schoon te maken.
Nadeel: kunststof zuigbuis is na verloop van tijd v.w. stofdeeltjes zeer moeilijk uit elkaar te halen. Er wordt een combi-zuigmondje bijgeleverd, wat weinig voorstelt! Als je niet oppast breek je zo kapot, het is een knullig hulpstukje. Verder loopt er een elastiek rondom de stofzuiger waarvan wij het zinvolle nog niet hebben ontdekt.